Intrebari Frecvente
+
Ce se intampla daca nu imi place tabloul dupa primirea acestuia?Aveti la dispozitie 10 zile (din momentul primirii coletului) in care va trebui sa va decideti daca veti pastra tabloul sau nu. In cazul in care doriti sa-l returnati va rugam sa ne contactati la tel: 0722 147 417, sau folositi formularul Contact.
+
Tablourile sunt inramate?Nu.Rama trebuie sa fie de obicei in concordanta cu pictura dar si cu design-ul dvs interior. De aceea am ales ca picturile existente in aceasta galerie sa fie expediate neinramate urmand ca dvs sa decideti asupra ramei care se potriveste cel mai bine cu pictura sau daca avem o rama disponibila care se potriveste tabloului intr-un mod deosebit va vom comunica.
+
Trebuie sa platesc pentru transport?Da. Transportul va fi platit de dumneavoastra. Coletul va fi livrat prin posta rapida Fan Courier si veti plati valoarea tabloului plus valoarea transportului doar in momentul livrarii acestuia la adresa specificata.Pretul este aproximativ 50 lei.Daca doriti sa platiti inainte prin internet banking sau virament bancar transportul va fi maxim 25 lei pentru ca nu se vor plati taxele de ramburs catre firma de curierat.Pentru alte modalitati de plata si comunicarea contului bancar va rog sa contactati direct artistul la tel: 0722 147 417, sau folositi formularul pentru contact.
+
Aveti posibilitatea sa trimiteti tablourile in strainatate?Suntem pregatiti să expediem tablourile oriunde în strainatate, în cadrul Uniunii Europene, in Statele Unite sau in orice colt al lumii. Pentru mai multe informatii despre transport va rugam să ne contactati la telefonul 0722 147 417 sau folositi formularul de pe pagina Contact.
+
Am posibilitatea sa iau legatura direct cu pictorul pentru eventuale intrebari sau comenzi?Bineinteles, puteti contacta direct artistul la tel: 0722 147 417, sau folositi formularul pentru mesaje.